HANDYSIZE БАЛКЕР НОВОСТРОЙ С ЛЕДОВЫМ КЛАССОМ НА ПРОДАЖУ
Контактная информация
Khrisandov Igor
Россия / Новороссийск
+7-988-7702914
ЗДРАВСТВУЙТЕ,
ПРЕДЛАГАЮ НА ПРОДАЖУ ДВА БАЛКЕРА НОВОСТРОЯ С ЛЕДОВЫМ КЛАССОМ:
HIGH CLASS ECO-TYPE HANDY “SEAHORSE 375 log /Grontmij”
DWT 37.300 on 10,65m DRAFT
Built China 2016
Construction been under German supervision
Due the GRONTMIJ DK design these new-buildings well suit European demand
and are fitted with a Wartsila main engine, 4x30ts cranes
Ice-class 1c
BWTS, IMO PSPC, A60 bulkhead, CO2
Both vsls are ready for sea trial.
The first one can give dely end of August 2016, the second one can give
dely end of October 2016.
S/y before delivered 2 units to European owners.
Main data:
Double hull/bottom - the design meet economical operation, is maintenance
and
environmental friendly, have loading flexibility, robustness and safety.
These vessels are suitable for log trade and fitted with stanchion
foundations,
but have no fixed or collapsible stanchions or lashing material.
L.o.a. 180M
Lpp 176.76 M
Rule length 174.55 M
Breadth (moulded) 30.00 M
Depth to upper deck (moulded) 14,70M
Class: BV I, +HULL, +MACH, Bulk Carrier CSR, BC-A (holds 2,4 may be
empty), ESP,
unrestricted navigation, GRAB[20], AUT-UMS, MON-SHAFT, INWATERSURVEY,
ICE CLASS IC, BWT.
DWAT in sea water with a specific gravity of 1.025 t/m3 is: 37,300T
(scantling) at scantling draught of 10,65M
5 holds / 5 hatches
holds 2,3 and 4 are box-size
Hatch dims:
No 1= 16.0 x 18.7M
nos 2-5: 19.2 x 20.3M
hatch cover: folding type
4 x 30ts deck cranes make TTS / 26.2m – NO grabs
Total cargo holds volume (100%, including hatches) approx. 46.700 M3
Breakdown holds hold nos. 1,2,3,4,5 - approx. cbm 7,900 / 9,800 / 9,800 /
9,800 / 9,400 m?
The vessel constructed to the below listed loads:
- Loads referring to scantling draught
- Tank top, uniform load 25.0t/sqm - 2 tier of 22.5 t steel coils (length
1750 mm) on 5 wooden dunnages
- 1? tier of 30 t steel coil (length 1750 mm) on 5 wooden dunnages
- Weather deck hatches, uniform load 3.0t/m?(2.5t/m? on cargo hatch cover
no. 1)
- Weather deck, uniform load 4.5t/m? (4.0 t/m? in way of cargo hatch cover
no.1)
ОБА БАЛКЕРА СТРОЯТСЯ НА КИТАЙСКОЙ СУДОВЕРФИ С ХОРОШЕЙ РЕПУТАЦИЕЙ.
ДВА ОДНОТИПНЫХ БАЛКЕРА УЖЕ БЫЛИ ПОСТРОЕНЫ/ПЕРЕДАНЫ ЕВРОПЕЙСКОМУ ПОКУПАТЕЛЮ.
ИДЕЯ ЦЕНЫ - BEST OFFERS INVITED.
КАК БРОКЕР, МОЖНО ПОПРОБОВАТЬ USD 15.3 MILL ЗА ОДНО СУДНО (ИЛИ ЛЮБОЕ
ЛУЧШЕЕ ПРЕДЛОЖЕНИЕ) ДЛЯ
ПРОВЕРКИ РЕАКЦИИ ВЛАДЕЛЬЦЕВ.
ИНСПЕКЦИЯ - КИТАЙ.
ЗАВЕРШЕНИЕ СТРОИТЕЛЬСТВА:
- ПЕРВЫЙ - КОНЕЦ АВГУСТА
- ВТОРОЙ - КОНЕЦ ОКТЯБРЯ
СТРОИТЕЛЬСТВО БЫЛО ПОД НАДЗОРОМ НЕМЕЦКОЙ КОМПАНИИ.
УДОБНЫЙ И ЭКОНОМИЧНЫЙ ПРОЕКТ СОЗДАН ДЛЯ УДОВЛЕТВОРЕНИЯ ЕВРОПЕЙСКИХ
ТРЕБОВАНИЙ.
ЛЕДОВЫЙ КЛАСС 1С.
ДВОЙНОЙ КОРПУС.
Г/ДВИГАТЕЛЬ - WARTSILA.
ВОЗМОЖНА ПЕРЕВОЗКА ЛЕСА.
СУДА ПОД КЛАССИФИКАЦИОННЫМ ОБЩЕСТВОМ BV, ЧТО ПОЗВОЛЯЕТ
РАБОТАТЬ ПОД РОССИЙСКИМ ФЛАГОМ НЕ МЕНЯЯ КЛАССИФИКАЦИОННОЕ
ОБЩЕСТВО НА РОССИЙСКОЕ.
BEST REGARDS,
IGOR KHRISANDOV
NOVOROSSIYSK MARITIME PILOTS
S&P AND CHARTERING BROKERS
MOBILE:+7-9887-702914
E-MAIL: NOV.PILOTS@NVRSK.NET
PHONE: +7-8617-632480
NOVOROSSIYSK, RUSSIAN FEDERATION